1
0

نکاتی مهم در خصوص داشتن بسته بندی شیک (بخش دوم)

نکاتی مهم در خصوص داشتن بسته بندی شیک (بخش دوم)
title

در ادامه مقاله قبلی سایت جلوه آفتاب ایرانیان که در خصوص بسته بندی شیک مطالبی را ارائه دادیم. در این مقاله قصد داریم نکاتی کلیدی دیگری را در این خصوص در اختیارتان بگذاریم پس این مقاله را از دست ندهید و تا آخر با ما همراه شوید.

6. بسته بندی باید بامزه و جالب باشد

بسته بندی شیک

اگر می توانید حتما یک بسته بندی بامزه و دوست داشتنی طراحی کنید، چون فرصت خوبی برای شما به حساب می آید. این مدل بسته بندی با اینکه ساده می باشد ولی بسیار جالب و دلنشین است؛ میان تصاویر و محصول درون بسته بندی ارتباطی ناگسستنی وجود دارد که موجب می شود حاصل کار درخششی چشم گیر در پی داشته باشد. رنگ ها هارمونی بی نظیری با محصول درون بسته بندی به همراه دارد و شخصیت کارتونی با ولع مشغول خوردن توت ها هستند و به بیننده القا می کنند که با یک محصول بسیار باکیفیت و مرغوب طرف هستند.

7. کلیشه ها را کنار بگذارید

بسته بندی شیک

اگر بازاری که در آن قرار دارید، بسیار رقابتی شده است و شمار تولید کنندگان آن کالای بخصوص زیاد هستند، لازم است که شما سنت شکنی کنید و ابتکار عمل را بدست بگیرید و به روشی کاملا نوین و متفاوت محصول خود را در دید عموم به نمایش بگذارید. نگاهی به این بسته بندی زیبا و قابل تحسین این برند داشته باشید، تولید کننده برخلاف عرف رایج در این صنعت، تصمیم گرفته است بجای استفاده از شیشه های بسته بندی و ظرف های پلاستیکی، برای بسته بندی محصولات خود از ظروف مومی استفاده کند تا سنت شکنی کند. ولی انتهای ماجرا اینجا نمی باشد، چون بعد از تمام شدن عسل درون بسته بندی می توانید ظرف آن را سر و ته کنید و فتیله پنهان شده در کف آن را آتش بزنید تا ظرف عسل به شکل یک شمع زیبا درآید و در نهایت هیچ پسماندی از خود به جای نگذارد.

8. الهام بخش و ایده گرا باشید

بسته بندی شیک

اگر فکر می کنید که محصول تان ارزش این را دارد که به عنوان هدیه به عزیزانتان بدهید، این ایده را به مشتریان خود القا کنید. تولید کننده این لیموناد بر این باور است که می تواند آن را بعنوان هدیه استفاده کند، به همین دلیل کاغذی زیبا و جذاب را به دور آن پیچیده است. کاغذ سفید مرغوبی که بطری را در بر گرفته است و از آن به خوبی محافظت می کند. هنگامی که بطری را باز می کنید، این کاغذ هم پاره می شود و ناخودآگاه تجربه باز کردن یک هدیه را در ذهن مشتری ایجاد می کند.

9. سبک منحصر به فرد خود را پایه ریزی کنید

بسته بندی شیک

هیچ الزامی در کار نیست که حتما تصاویر و طرح های شما باید واقع گرایانه باشند. اگر می توانید سبک خاص خود را به کار گیرید، در این موضوع اصلا لحظه ای را درنگ نکنید، تصاویر را به گونه ای متفاوت طراحی کنید و آن را در بافت بسته بندی خود قرار دهید. تصویری که در این بسته بندی بکار گرفته شده است، ساده و متمایز می باشد، گیسوانی که در تمام بخش های بسته بندی قرار دارند و یک الگوی زیبا در پیش زمینه به وجود آورده اند. در اولین نگاه متوجه نخواهید شد که با چه الگویی سر و کار دارید ولی هنگامی که با دقت به آن نگاه می کنید متوجه مویی می شوید که در هر طرف افشان شده است.

10. خود را از شر قید و بندها برهانید

بسته بندی شیک

نباید خودتان را با ایده های ابتدایی و رایج در صنعت تان محدود کنید. تولید کننده این صابون تصمیم گرفته است به جای استفاده از بسته بندی های مرسوم و رایج که از یک سمت باز می شوند، یک بسته بندی کتابی و تاشو را برای محصول خود طراحی کند. با این روش ساده به خوبی توانسته است که نگاه ها را به سمت برند خود بکشاند و یک بسته بندی خاص و متفاوتی را عرضه بازار کند که جنبه ای شیک و تزئینی دارد و حتی بعد از اتمام صابون می توان از آن استفاده کرد.

اشتراک گذاری